Op naar de GGD - Reisverslag uit Buluba, Oeganda van Petralien en Grace - WaarBenJij.nu Op naar de GGD - Reisverslag uit Buluba, Oeganda van Petralien en Grace - WaarBenJij.nu

Op naar de GGD

Door: Petralien

Blijf op de hoogte en volg Petralien en Grace

20 April 2011 | Oeganda, Buluba

Zo 10 uur bij de ggd zijn, om de injecties te halen, hepatitis A en B hebben we al dus dat scheelt, nu de rest nog.

We zitten samen in de wachtkamer van de GGD, en hebben het al snel over wie gaat er eerst, Grace wil graag eerst nou ja prima ga ik wel daarna. bla bla bla.
Ineens zijn wij aan de beurt, we staan op willen de spreekkamer binnen lopen, begint er ineens een man flink te mopperen in de wachtkamer tegen de dame achter de bali, wij waren volgens hem niet aan de beurt, zijn vrouw was eerder, dus die dame achter de bali kijkt het na, en inderdaad die man had gelijk, dus wij worden terug geroepen, er wordt excuuses gemaakt en wij gaan weer zitten.
Die man zit dus nog steeds in de wachtkamer en blijft maar mopperen, en maar mopperen, ik kijk hem eens aan, ga wat verzitten in mijn stoel, ik kijk Grace nog eens aan, en die man blijft maar mopperen, dat het een zooitje is, ongeorganiseert en dat toch echt zijn vrouw eerder aan de beurt was als dat wij waren, ik begin nu tot 10 te tellen en denk bij mezelf nu nog 1 keer, en jawel daar ging hij weer,.. het hele riedeltje van voren af aan.
Ineens kijken Grace en ik die man aan en ik zeg, wat maakt u nu een probleem en wat loopt u nu te zeuren, er zijn hier mensen die werken en waar gewerkt wordt kunnen en mogen foutjes gemaakt worden, het probleem van u is nu opgelost dus wilt u nu ophouden?
Grace begint wat te lachen, en die kerel kijkt me aan... en kijkt me aan... en houd ineens op.... geen gemopper meer... en kort daarna komt zijn vrouw naar buiten en zijn wij aan de beurt... wij dus snel naar binnen, ha ha ha.. en in de spreekkamer beginnen we beiden te lachen.. gloeiende gloeiende zei ik, ja ik was het echt zat....

En ja hoor op het bankje zitten en we krijgen beiden 2 injecties. brrr.. ik ben er niet kapot van dat geprik in mijn vel, maar goed we hebben het gehad.

Hierna nog even op de fiets door deventer, een terasje gepakt voor een heerlijke lunch.

Op naar 16 mei
een presentatie houden voor 30 dames, wat gaan we doen? en waar willen we graag geld voor inzamelen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Buluba

Vrijwilligerswerk, lepraziekenhuis, Oeganda

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2011

woensdag 26 oktober

26 Oktober 2011

dinsdag 25 oktober

26 Oktober 2011

maandag 24 oktober

24 Oktober 2011

zondag 23 oktober

24 Oktober 2011

zaterdag 22 oktober
Petralien en Grace

Actief sinds 02 Juni 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 19046

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2011 - 28 Oktober 2011

Vrijwilligerswerk, lepraziekenhuis, Oeganda

Landen bezocht: