Weer een ontmoeting met stichting HUG - Reisverslag uit Buluba, Oeganda van Petralien en Grace - WaarBenJij.nu Weer een ontmoeting met stichting HUG - Reisverslag uit Buluba, Oeganda van Petralien en Grace - WaarBenJij.nu

Weer een ontmoeting met stichting HUG

Door: Petralien

Blijf op de hoogte en volg Petralien en Grace

09 Juni 2011 | Oeganda, Buluba

Zo en het is weer 9 juni, wat gaat de tijd toch snel, te snel.

Om half 2 gingen we naar twello, een nu iets kortere route als de eerste keer. ha ha ha....

Wilma had weer een heerlijk bakkie koffie klaarstaan met overheerlijke lekkernijen.

Wij hebben samen doorgesproken met Willem en met Wilma hoever we nu waren met de voorbereidingen.
En de vragen die we hadden zijn weer afgevuurd.
Wilma gaat dingen voor ons verder uitzoeken.
hoe het zit met vervoer vanaf het vliegveld, wie ons op komt halen waar we de eerste nacht overnachten enzo enzo.

Hier horen we zo spoedig mogelijk van terug.

Nou op naar volgende week van 14 tm 17 juni gaan we poffertjes bakken bij ons op het werk,tijdens de avond4daagse, een gedeelte van de opbrengst is voor ons project.
Voor elke avond hebben we een vrijwilliger geregeld die ons komt helpen, een aantal mensen dus gevraagt en niemand zegt "nee" ze zeggen allemaal "ja, doen we"

We vinden het erg mooi dat iedereen zo mee denkt en mee helpt.

• 09 Juni 2011 - 18:35

Monique (cab):

hoi Petralien en Grace,
    net even een affiche gemaakt voor de pr van de poffertjes. morgen ff uitprinten. als ik jullie vrijdagochtend of zaterdag middag zie, dan kan je t alvast zien.

• 13 Juni 2011 - 17:20

Diny Dekker:

Hoi Petralien

Heel veel succes met alle voorbereidingen.

• 17 Juni 2011 - 20:30

Monique Cab:

hallo Grace en Petralien,

het is nu na 22 uur, net een uurtje thuis en nog helemaal happy de peppy van een intense week rolstoel4daagse.Ik had geen champoepel in huis maar nog wel een flesje canei, dat bubbelt ook. ietsiepietsie.
    even een paar cijfers: in totaal hebben 53 verschillende casa clienten meegedaan, 6 van de veenkamp. 14 mas leerlingen 23 abnamro mensen, maar alleen op dinsdag, en 52 casa gerelateerde mensen (vrijwiligers, fam +pers). er zijn 98 porties poffertjes verkocht.Toen de rust terug was heb ik het geld geteld en de op rekening bedragen opgeteld. voor de vorm in de groep gegooid of we nog iets zouden delen maar dat doen we niet, jullie krijgen de opbrengst en de materiaal kosten zijn voor onze rekening. Binnenkort komt er 147,- op jullie goede doel rekening. volgende week krijgt de debiteuren admi de opdracht om dat voorelkaar te maken.
    al met al een geslaagde 4daagse! wat gaan we nu verzinnen om geld te sprokkelen? lieve groetjes en we zien elkaar volgende week

• 20 Juni 2011 - 14:42

Trudy:

Ik las net op het werk jullie plannen. Geweldig meiden! Ik wens jullie heel veel succes en een fijne "werkvakantie" straks.
    Tot ziens, Trudy

• 23 Juni 2011 - 16:50

Diny Dekker:

Hoi nou we hebben opgeruimd hoor .
    Heel veel spullen voor het goede doel .
    gr