Boeken van de vlucht - Reisverslag uit Buluba, Oeganda van Petralien en Grace - WaarBenJij.nu Boeken van de vlucht - Reisverslag uit Buluba, Oeganda van Petralien en Grace - WaarBenJij.nu

Boeken van de vlucht

Door: Petralien

Blijf op de hoogte en volg Petralien en Grace

14 Maart 2011 | Oeganda, Buluba

Vandaag komen we weer even bij elkaar, we hebben beiden gezocht naar de goedkoopste vluchten, en wel van klm natuurlijk ha ha ha....

We zijn eruit, we gaan van Dusseldorf naar Schiphol en vanaf daar naar Entebbe. dit komt goed.

Nu snel naar de bank om samen een rekening nummer te openen, want de reis en verblijfkosten betalen we zelf, maar om tijdens ons verblijf ander eten op tafel te kunnen zetten dan bonen en maispap, en hun leefruimte op te kunnen knappen, gaan we geld inzamelen.

Een rekening voor ons 2 was zo geregeld.

Supper, nog even wat na praten onder het genot van een patatje en een heerlijke frikandel speciaal.

Ineens schrikt Grace en zegt, we hebben wel een ticket voor het vliegtuig, maar, maar, we hebben alleen onze naam ingetikt, verder niets geen informatie, en ik schrik ook ineens, nee, zei ik dat hebben we toch wel, Nee, zei Grace dat hebben we niet, er flitste vanalles door mijn hoofd, is dat geld nou gewoon vertrokken wat ik via ideal heb betaald.
Snel naar huis en ticket getjeckt, nee, we hebben wel een ticket gekregen via de mail, dat zit wel goed, maar idd geen geboorte datum of nummer van het paspoort... errug raar, het zat me niet lekker dus ik klm bellen, onder het mom, hoe zit het met de beenruimte van de stoelen, want de zit is best lang en dan opgevouwen zitten, de man aan de andere kant van de lijn gaf aan dat ze stoelen pas konden reserveren 3 maanden voor aanvang van de vlucht, mooi dat weten we dan ook weer, toen toch nog maar even geinformeerd of we wel goed hadden geboekt, ja je kunt niet weten.. ha ha ha...
Maar alles was oke, we kunnen 9 oktober gewoon mee.

op naar 20 april voor de injecties.